Dažniausiai užduodami klausimai

Prisijungusios prie kurso, jūs gaunate galimybę visą gyvenimą neribotai naudotis visais kurso ištekliais ir atlikti praktikas savo tempu.

Prisijungusios prie kurso, jūs gaunate galimybę visą gyvenimą neribotai naudotis visais kurso ištekliais ir atlikti praktikas savo tempu.

Tam, kad prisijungtumėte prie kurso, Jums reikalinga Facebook‘o paskyra.
Kursas vyksta uždaroje Facebook‘o grupėje, narystė kurioje patvirtinama apmokėjus už kursą.
Prisijungusios prie grupės, jūs gaunate galimybę visą gyvenimą neribotai naudotis visais kurso ištekliais ir atlikti praktikas savo tempu.
Jeigu norite – praktikos metu galite bendrauti su kitomis nėštukėmis.
Jeigu Jums kyla klausimų dėl praktikos, kiekvieną savaitę mokytoja į juos išsamiai atsako, iliustruodama nuotraukomis ar schemomis, pateikia naudingų nuorodų.

Kurso kaina – 69 eur. Prisijungusios prie kurso, jūs gaunate galimybę visą gyvenimą neribotai naudotis visais kurso ištekliais ir atlikti praktikas savo tempu.

Šiuo metu nėra galimybės apmokėti už kursą dalimis.

Tikrai taip. Kursas yra sudarytas taip, kad visos praktikos yra tinkamos ir toms nėščiosioms, kurios neužsiėmė joga iki pastodamos. Be to, prie kiekvienos praktikos pateikiamas išsamus paaiškinimas, kaip saugiai atlikti praktiką, kontraindikacijos ir alternatyvos. Jeigu kurso metu kyla klausimų dėl praktikos, mokytoja į juos atsako.

Tikrai ne. Kurse rasite įvairaus intensyvumo ir trukmės fizines praktikas (jogos asanų sekas). Tomis dienomis, kai jausitės ypatingai nuvargusi, galėsite daryti ramesnę ar trumpesnę mankštą, pasimėgauti „atsipalaidavimo joga“ – gulimų asanų seka, atlikti kvėpavimo praktikas, joga nidrą ar meditaciją.

Tikrai taip. Kurse siūlomos keturios skirtingos „dinaminės“ – šiek tiek intensyvesnės – jogos sekos, kurios padeda sutvirtinti raumenis, padidinti ištvermę. Visgi reiktų prisiminti, kad nėštumo metu jogos praktikos tikslai pasikeičia – mes nebesistengiame „tobulai“ atlikti asanos, bet tobuliname asaną taip, kad mums joje būtų patogu ir ji atlieptų besikeičiančius kūno poreikius ir būtų užtikrintas abiejų – mamos ir kūdikio įsčiose – saugumas. Asanų (ir ne tik) praktika mes siekiame palaikyti pilvo, nugaros, šonų, dubens dugno raumenų tonusą, paruošti klubus gimdymui, nuimti įtampą nuo nugaros, strėnų, pečių, atverti krūtinę, nuraminti psichiką, subalansuoti hormonus, geriau įsisavinti deguonį, užtikrinti pilnavertę į periferiją išstumdytų organų veiklą. Ir viską atlikti saugiai.

Tikrai rasite. Būtent tam, kad atstatytumėte jėgas, kurse yra įdėtos dvi „atsipalaidavimo“ (atstatomosios) jogos sekos: viena – tik dvi gulimos asanos, kita – šešios. Naudojant papildomą inventorių, patogiai įsitaisoma gulimoje padėtyje ir ramiai kvėpuojama. Po kurio laiko kūnas ima vis labiau atsipalaiduoti, o kartu su atsipalaidavimu „atrakinama“ įvairiose kūno vietose užrakinta energija. Be šių praktikų, kurse siūlomos gulimos gilaus atsipalaidavimo meditacijos (joga nidra), kvėpavimo praktikos ir kitos meditacijos, daugybė naudingų video paskaitų, keli išsamūs straipsniai.

Taip, kurse rasite 8 skirtingas kvėpavimo praktikas, tinkamas atlikti nėštumo metu. Prie kiekvienos kvėpavimo technikos papasakojama, kokia jos nauda ir kaip ji atliekama, pateikiama asanų (padėčių) nuotraukos, kuriose ji atliekama. Prie pagrindinių kvėpavimų praktikų pateikiamas pačios praktikos video įrašas. Kurse rasite video paskaitą, kurioje išsamiai aptariama, kodėl nėštumo metu yra labai svarbu skirti laiko kvėpavimo praktikai: kaip tai veikia kraujotaką, plaučių tūrį, hormonų sistemą.

Jeigu Jums kyla klausimų dėl praktikos, kiekvieną savaitę mokytoja į juos išsamiai atsako, iliustruodama nuotraukomis ar schemomis, pateikia naudingų nuorodų. Atsakymai į bendro pobūdžio klausimus publikuojami „diskusijų“ skiltyje ir yra prieinami visoms kurso dalyvėms. Jeigu jums kyla klausimų, į kuriuos norite konfidencialaus atsakymo, juos galite užduoti elektroniniu paštu.

Ne. Kurso pradžioje jūs rasite kurso pamokų turinį. 7 pamokoje papildomai aprašomos ir palyginamos visos jogos asanų praktikos (mankštos). Jeigu esate patyrusi jogos praktikoje, galite iš karto pasirinkti jums reikalingą praktiką. Jeigu turite laiko, verta susipažinti su visomis praktikomis (ne tik mankštomis) – jų intensyvumu, sekomis ir tada kaskart rinktis pagal savo savijautą, turimą laiką bei tos dienos praktika siekiamus tikslus.

7 pamokoje rasite aprašytas ir palygintas visas kurse esančias jogos asanų praktikas (mankštas).
Kiekvienoje jogos asanų pamokoje rasite išsamų aprašymą, kuriam trimestrui yra skirta ši praktika, kokios trukmės, intensyvumo, kokio inventoriaus gali reikėti, kokių asanų nedaryti esant kontraindikacijoms, kaip pritaikyti asanas. Kurse esančios meditacijos ir kvėpavimo praktikos tinkamos visiems nėštumo trimestrams.

7 pamokoje rasite aprašytas ir palygintas visas kurse esančias jogos asanų praktikas (mankštas): čia nurodoma kuriems trimestrams yra tinkama kiekviena asanų seka. Ar seka tinkama Jūsų trimestrui, taip pat nurodoma  prie kiekvienos jogos asanų praktikos.

Tikrai taip. Jūs vis dar galite daryti didžiąją dalį kurse esančių jogos asanų sekų. Jūs galite mėgautis gulimomis asanų sekomis, gilaus atsipalaidavimo praktika ir meditacijomis. Galite ruošti kūną gimdymui ir atsistatymui darydama visas kurse esančias kvėpavimo praktikas, taip pat semtis žinių apie nėštumą ir atsistatymą, klausydamasi kurso video paskaitų bei skaitydama straipsnius.

Taip. Kurse rasite video paskaitą, kurioje yra aptariama nėštumo fiziologija skirtingais nėštumo trimestrais ir kaip jogos praktika pritaikoma kiekviename iš jų. Kurse taip pat rasite paskaitą ir ją iliustruojančią nuotraukų galeriją, kaip pritaikyti jogos asanas nėštumui.

Taip. Kurse yra pasakojama apie „kėgelio“ ir „atvirkštinio kėgelio“ pratimus, o diskusijų srityje rasite išsamų straipsnį, kada ką daryti ir ko nedaryti, kodėl „atvirkštinio kėgelio“ praktika yra svarbi besiruošiant gimdymui ir ar gali kėgelio pratimų būti per daug.

Todėl, kad nėščiųjų jogoje mes siekiame pritaikyti jogos asanas taip, kad jos būtų atliekamos saugiai ir taisyklingai, bet kartu nuimamas krūvis nuo sąnarių, pilvo, kojų. Be to, asanoje turi būti patogu, kad kūnas galėtų atsiverti ir atsipalaiduoti.

Taip, galėsite. Neturint specializuoto jogiško inventoriaus (kaladėlių, diržo, bolsterių), mes naudojame namie randamas priemones: ilgą skarą, mažą kėdutę ar kėdę, tekstūrinius dekius. Video pamokose matysite, kad vietoj diržo naudoju ilgą skarą; kaip ir įvairių pagalvėlių ir baldų detalių paruošiu nuožulnų kampą. Jeigu namie, savarankiškai darant asanas jums kils klausimų, kokias priemones naudoti, galima klausti mokytojos.

Tikrai taip. „Diskusijų“ srityje rasite išsamų straipsnį su nuotraukomis ir schemonis, kaip atlikti asanų seką „prie palangės“ naudojantis kitais baldais – stalu ir kėde.

Tikrai taip. Kurse yra atskira pamoka, kurioje išsamiai aprašyti įvairūs Vilniuje, Kaune ir online vykstantys tėvystės, žindymo, gimdymo kursai, taip pat pateikiamas naudingų tinklapių ir knygų sąrašas.

Taip, kurse rasite straipsnį, kuriame aprašomos pagrindinės jogiškos ir nejogiškos praktikos, reikalingos atsistatymui po gimdymo. Kai kurios kurso praktikos, kurias darėte nėštumo metu, taip pat pravers ir pirmaisiais mėnesiais po gimdymo.

Taip, įvairios. Kiekviena asanų praktika pradedama ir baigiama trumpa ar ilgesne meditacija, orientuota į savo kūno pajautimą, susijungimą su kūdikiu. Atskirai rasite ilgas gulimas gilaus atsilaidavimo meditacijas (joga nidrą), meditaciją su žvakele, vizualizacijos praktikas.

Taip, mes išrašome sąskaitą faktūrą. Norėdami gauti sąskaitą faktūrą, susisiekite su mumis, nurodydami reikalingus duomenis ir mes atsiųsime jums sąskaitą faktūrą Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.

Taip, dalyvaudamos kurse jūs galėsite pasirinkti, ar norite tiesiog atlikti praktikas ar taip pat pasidalinti savo patirtimi diskusijos skiltyje.

Taip, kurse aprašomos kelios jogiškos technikos, skirtos imunitetui stiprinti.

KURSO KAINA - 69 EUR

Tam, kad prisijungtumėte prie kurso, Jums reikalinga FACEBOOK‘o PASKYRA.
KURSAS VYKSTA uždaroje Facebook‘o grupėje, NARYSTĖ kurioje patvirtinama apmokėjus už kursą.
Prisijungusios prie grupės, jūs gaunate galimybę VISĄ GYVENIMĄ NERIBOTAI naudotis visais kurso ištekliais ir atlikti praktikas SAVO TEMPU.
Jeigu norite – praktikos metu GALITE BENDRAUTI su kitomis nėštukėmis
Jeigu Jums kyla KLAUSIMŲ dėl praktikos, kiekvieną savaitę MOKYTOJA į juos išsamiai ATSAKO, iliustruodama nuotraukomis ar schemomis, pateikia naudingų nuorodų.